Panasonic poinformował o wprowadzeniu nowego programu gwarancyjnego dla profesjonalnych wyświetlaczy. Pozwoli on na wymianę uszkodzonych urządzeń i obejmie wszystkie modele wprowadzone do sprzedaży od lutego 2017 roku.

We współpracy z autoryzowanym partnerem serwisowym Panasonic będzie oferował rozszerzoną gwarancję na profesjonalne wyświetlacze, zapewniającą wymianę uszkodzonych modeli. Do tej pory urządzenia objęte były standardową 3-letnią gwarancją (z możliwością przedłużenia do 5 lat) pozwalającą między innymi na wymianę części oraz naprawę.

Nowa, rozszerzona gwarancja zakłada zastąpienie uszkodzonego urządzenia nowym. Klient w ciągu 2 dni otrzyma wyświetlacz, który na stałe zastąpi wadliwą jednostkę. W ten sposób uzytkownicy unikną przestojów wynikających z oczekiwania na naprawę sprzętu. Nowa gwarancja dotyczy wszystkich wyświetlaczy Panasonic, które weszły do sprzedaży od lutego 2017 roku.

- Aby uzyskać pomoc techniczną, należy zarejestrować produkt oraz wysłać zgłoszenie serwisowe przez stronę internetową, telefonicznie lub drogą mailową – mówi Donald Maidment, Head of Service w Panasonic. - Docelowo rozszerzony program ma stać się częścią gwarancji domyślnej, pozostawiając jednak klientowi prawo do wyboru opcji podstawowej.

Więcej informacji na temat rozszerzonej gwarancji dla profesjonalnych wyświetlaczy Panasonic można znaleźć na stronie: http://business.panasonic.eu/displays/swap-warranty

Źródło Panasonic